تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آذر 1401 - 8:55
614 بازدید
کد خبر : 1879

انجمن فولاد آذربایجان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متافو

انجمن فولاد آذربایجان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متافو
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، نوزدهمین دوره نمایشگاه متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) ایران متافو با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت فعال ملی و بین المللی و با حضور انجمن فولاد آذربایجان در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که در آن بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی شرکت می‌کنند، ۹ تا ۱۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن‌های ۳۸A-۳۸-۴۰-۴۰A-۴۱-۴۱B-۴۴/۱-۴۴/۲-۳۸B-۳۱A-۳۱B برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، شرکت‌های فعال این عرصه تازه‌ترین محصولات و خدمات خود را در زمینه متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته‌گری، کوره های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته به نمایش می‌گذارند.

در بخش آهن و فولاد (Steelexpo) شرکت‌های فولاد در زمینه مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژهای آهن، کارخانجات آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین ‌آلات صنایع فولاد و انواع محصولات فولادی در این نمایشگاه حضور دارند.

در بخش دیگر این نمایشگاه، شرکت‌های فعال در زمینه ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری (Castexpo) شامل انواع روش‌های ریخته ‌گری، قالب‌سازی و انواع قالب‌ها، آهنگری و فورج، ماشین‌ کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ‌دهی، جوشکاری و تجهیزات جوش و انواع روش‌های برشکاری آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

گفتنی است این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضور ۴۵۰ شرکت از ۲۲ کشور مختلف، در ۱۱.۱۸۵ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده بود.

انجمن فولاد آذربایجان ۹ لغایت ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ بمدت چهار روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر در سالن ۳۸A پذیرای بازدید کنندگان و میهمانان محترم خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود