تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 4:49
1018 بازدید
کد خبر : 893

حسین نائب درختان؛

بدون تسهیلات دولتی همچنان رو پای خود ایستاده ایم

بدون تسهیلات دولتی همچنان رو پای خود ایستاده ایم
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، حسین نائب درختان عضو هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان و مدیر بازرگانی شرکت آذرفولاد امین در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری صنایع و ماشین آلات وابسته با روابط عمومی این انجمن به گفت و گو پرداخت.

حسین نائب درختان عضو هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان و مدیر بازرگانی شرکت آذرفولاد امین در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری صنایع و ماشین آلات وابسته، اذعان داشت؛ هلدینگ ما از دومجموعه فولادی تشکیل شده است، «آذرفولاد امین» که با تولید میلگرد از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده و واحد «ذوب فولاد امیر آذربایجان» که به امید خدا سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نایب درختان در ادامه در خصوص برنامه طرح توسعه این مجموعه گفت؛ این دو واحد بدون دریافت وام و تسهیلات دولتی روی پای خود ایستاده است و ۸۰ درصد امور مکانیکی آن از داخل خود مجموعه تامین می گردد.

وی همچنین در خصوص چالش برق و عوارض صادراتی که در سه ماهه اول امسال اعمال شده بود اظهار داشت؛ با توجه به مشکلاتی که از سال ۹۷ گریبانگیر واحد های نوردی بوده و هست، شرکت آذرفولاد امین با تکیه بر توانمندی پرسنل خود توانسته است با ظرفیت ۵۰ درصد به تولید خود ادامه دهد؛ که امیدواریم با بهبود شرایط ظرفیت تولیدمان را به صد در صد برسانیم.

نایب درختان عضو هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان و مدیر بازرگانی شرکت آذرفولاد امین در پایان گفت؛ امیدواریم مسئولان دولتی مانع صدور بخشنامه های مکرر شوند، که موجبات سستی تولید کنندگان را سبب می شود.