تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 - 13:40
378 بازدید
کد خبر : 2532

رییس انجمن فولاد آذربایجان خبر داد:

تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات تعزیراتی تعدادی از اعضاء انجمن

تشکیل کارگروه ویژه برای رفع مشکلات تعزیراتی تعدادی از اعضاء انجمن
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان؛ به جهت بررسی برخی مشکلات فروش برای تعدادی از واحدهای فولادی استان و جلوگیری از بحث های تعزیراتی بویژه از اول سال ۱۳۹۹ تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۰ ، نشست هم اندیشی با حضو هیات مدیره و جمعی از اعضای انجمن برگزار شد.

در این نشست که پرنیان رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی نیز حضور داشت، نوید نواده اباذر رییس انجمن فولاد آذربایجان با اعلام این خبر افزود: مقرر شد تا کارگروه ویژه ای در انجمن تشکیل و با اقدامات لازم در خصوص جلب حمایت ها و همراهی های قوه قضاییه و وزارت صمت در کنار آشنایی شرکت ها با وظایف خود در این خصوص تا حصول نتیجه لازم مشکلات اعضا پی گیری شود.

اباذر تاکید کرد:حضور بخش خصوصی توانمند در بخش های مختلف بویژه صنعت فولاد در آذربایجان نشان از ریل گذاری صحیح سرمایه گذاری در این منطقه را دارد و بنده و همکارانم در رویکرد جدید هیات مدیره انجمن مصمم هستیم با حمایت مدیران استانی از تمام ظرفیت و راهکارهای قانونی جهت احقاق حقوق اعضا خود حرکت کنیم.

در این نشست پرنیان رییس سازمان صمت آذربایحان شرقی نیز با حمایت از تولید و اشتغال گفت:در سال مهار تورم و رشد تولید یکی از بخش های مهم رشد، قطعا در حوزه فولاد خواهد بود که امیدواریم با بسترسازی های لازم از طرف دولت و بخش خصوصی توانمند، شاهد تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص باشیم.

در ادامه این جلسه نایب درختان به عنوان نایب رییس، دلال قدیم خزانه دار،رحیمی و ظفر از اعضای هیات مدیره و تنی چند از اعضای حاضر در جلسه به بیان نکات و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوع جلسه پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود