تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 6:54
839 بازدید
کد خبر : 1113

محمد حسین‌پور؛

تولید فرآورده های منیزیتی امسال به بهره برداری می رسد

تولید فرآورده های منیزیتی امسال به بهره برداری می رسد
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، محمد حسین‌پور مدیرعامل شرکت فرآورده های نسوز تبریز در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری صنایع و ماشین آلات وابسته به معرفی شرکت خود و همچنین چالش های پیش روی تولید با روابط عمومی این انجمن به گفت و گو پرداخت.

 

حسین پور گفت؛ با توجه به اینکه تولید فولاد، سیمان، مس و آلومینیوم در کشور روند صعود دارد، بدین سبب مصرف فرآورده های نسوز نیز در حال افزایش است و تمامی توان و تلاش خودمان را به کار بسته ایم تا بتوانیم تمامی محصولات نسوز را تولید کرده و به نیاز استان و کشور پاسخگو باشیم. وی در ادامه با اشاره به طرح توسعه شرکت افزود؛ این شرکت در راستای طرح توسعه خود تولید فرآورده های منیزیتی را در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد این اتفاق مهم و بهره برداری از آن باشیم.

مدیرعامل شرکت فرآورده های نسوز تبریز در ادامه با پرداختن به چالش های پیش روی تولید گفت؛ تولید کنندگان زنجیر وار به هم وصل هستند و شرکت های نسوز در خصوص چالش قطع برق تحت تاثیر شرکت های فولادی هستند و نوسانات شرکت فولادی مستقیم بر ما تاثیرگذار است پس باید فکری اساسی برای مشکلات بکنند، به باورم دولت باید بستری برای ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی در‌ حوزه انرژی را ایجاد کند تا تمامی این کمبودها به دست توانمندان این مرز و بوم حل گردد.

محمد حسین‌پور مدیرعامل شرکت فرآورده های نسوز تبریز در پایان گفت؛ خوشبختانه شرکت بر مبنای برنامه ریزی های مدون و تعریف شده خود پیش می‌رود و در خصوص تثبیت کردن خود در بازارهای داخلی و خارجی امیدوار هستیم.