تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1402 - 9:53
328 بازدید
کد خبر : 2766

دیدار هیات مدیره انجمن فولاد آذربایجان با رییس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص مباحث تعزیراتی

دیدار هیات مدیره انجمن فولاد آذربایجان با رییس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص مباحث تعزیراتی
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، دکتر نوید نواده اباذر رییس محترم هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۰ در خصوص مباحث تعزیراتی با رییس محترم بازرسی کل کشور دیدار کرد.

در این جلسه که حجت الاسلام والمسلمین دکتر میر تاج الدینی نماینده محترم تبریز، اسکو و آذرشهر و نیز آقای حسین نایب درختان نایب رییس محترم هیئت مدیره نیز حضور داشتند، آقای دکتر اباذر بطور کامل و مستوفیٰ مشکلات تعزیراتی واحدهای فولادی را تبیین نموده و برای جلوگیری از تضییع حق اعضاء انجمن، خواستار صدور دستورات مقتضی برای بررسی دقیق موضوع شدند.
در ادامه این جلسه، رییس محترم بازرسی کل کشور ضمن تأیید مواردی از مشکلات موجود، از ابهامات و تناقضات موجود در بخشی از قوانین و دستورالعمل ها به ویژه در بررسی عملکرد واحدهای شبه دولتی و چگونگی برخورد با تخلفات احتمالی آنها، سخن گفته و برای اصلاح آنها در برنامه هفتم توسعه ابراز امیدواری کردند. رییس محترم بازرسی کل کشور به فعالان حوزه فولاد در بخش خصوصی اطمینان خاطر دادند که موارد مطروحه را با دقت تمام بررسی خواهند کرد و واحدهایی که عملکرد شفافی داشته اند و تخلف غیر قانونی انجام نداده اند، بطور قطع یقین مشکل نخواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود