تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 11:12
424 بازدید
کد خبر : 3150

رسانه ای شدن خبر تغییر ردیف ارزی صنایع وابسته فولادی توسط روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، مانع از خروج دو میلیارد و پانصد میلیون دلار ارز شد.

رسانه ای شدن خبر تغییر ردیف ارزی صنایع وابسته فولادی توسط روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، مانع از خروج دو میلیارد و پانصد میلیون دلار ارز شد.
با رسانه ای شدن خبر مربوط به تغییر ردیف ارزی صنایع وابسته فولادی توسط روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان در فضای مجازی ، مسئولین ارشد و کلان کشور ضمن تجدید نظر در تصمیمات خود از خروج دو میلیاردو پانصد میلیون دلار ارز جلوگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان؛ آقای صدیقی مدیر عامل کارخانه آذر شهاب تبریز با اعلام این خبر در دیدار با دبیر انجمن فولاد آذربایجان گفت: انجمن فولاد با انعکاس این خبر گام بلندی در جلوگیری از پاره شدن زنجیره تولید برداشت. وی افزود: افزایش زمان تحویل ارز به صنایع وابسته به فولاد از یک هفته به شش ماه، می توانست آینده واحدهای فولادی را به خطر بیندازد که با همکاری با انجمن جلو این آسیب گرفته شد. مدیر عامل آذر شهاب با اشاره به نیاز و همکاری متقابل واحدهای فولادی و صنایع وابسته به ویژه فرآورده های نسوز به یگدیگر، گفت: درحال حاضر دو میلیون و پانصد هزار تن عملیات ذوب در استان انجام می شود که با اکثر این واحدها در تهیه فراورده های نسوز همکاری می کنیم. وی افزود : هم اکنون با تکیه به توان و تخصص داخلی آذرشهاب تبریز کلیه عملیات نصب، راه اندازی، و حتی گارانتی کوره های واحدهای ذوب را از صفر تا صد انجام می دهیم. وی محصول فیوز کست را از تولیدات جدید این واحد نام برد و یادآور شد: واحدهای فولادی استان با یک چهارم قیمت خارجی از این محصول استفاده می کنند و صد درصد هم از آن رضایت دارند . آقای صدیقی ضمن قدردانی از حضور دبیر انجمن فولاد آذربایجان در کارخانه آذرشهاب تبریز، به سابقه شکل گیری و ترکیب جدید انجمن فولاد آذربایجان و ورود مدیران ارشد به این مجموعه اشاره کرد و گفت: معتقدم ترکیب جدید همانند لوکوموتیو عمل می کند و این مجموعه را پیش می برد.آقای نواداد ضمن قدردانی از تعبیرات مدیر عامل آذر نسوز شهاب تبریز نسبت به مجموعه انجمن فولاد آذربایجان تاکید کرد: هیئت مدیره جدید از حالت تشریفاتی عبور کرده و هم اکنون تلاش برای تاثیر گذاری و عمق بخشی به اهداف انجمن است. آقای نواداد پیگیری مستمر و شبانه روزی پرونده های تعزیراتی واحدهای فولادی در انجمن را از ان جهت ارزشمند دانست که رئیس انجمن و خزانه دار آن هیچ پرونده تعزیراتی در محاکم قضایی ندارند و بااین وجود با شور و اشتیاق زاید الوصفی پیگیر این موضوع هستند. وی همچنین به ظرفیت های جدید ایجاد شده در هیئت مدیره انجمن اشاره کرد و گفت: قطعا حضور عضوی از هیئت مدیره انجمن در ترکیب هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز و انتخاب ایشان به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق، فرصتتی مغتنم برای انجمن و اعضاء محترم آن به وجود آورده است که نتایج و ثمرات آن را در آینده خواهیم دید.

برچسب ها :

ناموجود