تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 4:44
855 بازدید
کد خبر : 1090

حسن صدیقی؛

رشد فرآورده های نسوز در گرو رشد صنایع مادر است

رشد فرآورده های نسوز در گرو رشد صنایع مادر است
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، حسن صدیقی مدیرعامل شرکت فرآورده های نسوز آذرشهاب تبریز در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری صنایع و ماشین آلات وابسته به معرفی شرکت خود و همچنین چالش های پیش روی تولید با روابط عمومی این انجمن به گفت و گو پرداخت.

 

صدیقی گفت؛ شرکت فرآورده های نسوز آذرشهاب تبریز در سال ۱۳۷۴ به بهره برداری رسیده است و تفکرگرایی سبب گشته که این شرکت برای هر سال در جهت شناسایی بازار، برنامه‌ِ توسعه خود را تدوین کرده و برنامه پیشبرد آن را اجرایی نماید. در این میان منابع انسانی متخصص و مقتدر و استفاده از تکنولوژی های روز و جدید برای این شرکت همیشه مهم بوده است که این سبب گشته با تولید سالانه بیش از ۲۰هزار تن در سال جایگاه خود را در بازار فرآورده های نسوز تثبیت نماید.

وی در خصوص طرح توسعه تولید این شرکت افزود؛ به باور بنده رشد نسوز در گرو رشد صنایع مادر است و با توجه به رشد و پیشرفت صنایع فولادی، استراتژی شرکت ما در سه محور تعریف شده است؛ محور اول رسیدن به کیفیت مورد انتظار مشتری، دوم قیمت مناسب و سوم نیز تحویل به موقع محصول به مشتری که هر سه مورد نشان از مشتری مدار بودن این شرکت و باور به تعهد این شرکت را نمایان و بیان می کند و این محورها عملیاتی نمی شود مگر این که شرکت هر لحظه در فکر توسعه تجهیزات، توسعه تکنولوژیکی، توسعه منابع انسانی و نیز توسعه فروش محصولات خود باشد. بی شک طرح توسعه بدون اشرافیت به علم مسئله امکان پذیر نیست.

مدیرعامل شرکت فرآورده های نسوز آذرشهاب تبریز در پایان با اشاره به این که تحقیقات و ارتباط بین شرکت های استان آنطور که باید قوی و نزدیک نیست افزود؛ بستر سازی برای همکاری مشترک سبب رشد این صنعت در استان می شود که این نیز به سود تمامی شرکت ها است.