تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 16:33
399 بازدید
کد خبر : 2733

پیام تبریک رییس هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان به مناسبت روز جهانی روابط عمومی؛

روابط عمومی‌ها پیشرو در نظام ارتباطی و اطلاع رسانی اند

روابط عمومی‌ها پیشرو در نظام ارتباطی و اطلاع رسانی اند
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان؛ دکتر نوید نواده اباذر، رییس هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان و رابطین روابط عمومی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

روابط عمومی، پل مستحکم ارتباط مردم با سازمان ها و آینه تمام نمای مطالبات برحق مردم است و ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود.
از زمانی که روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مدیریت و بخشی از نظام رسانه ای مطرح شده، اهمیت آن در مسئولیت ارتباطی سازمان‌ها، نمود تازه‌ای پیدا کرده است.
توسعه پایدار بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نیست، در نتیجه روابط عمومی در سازمان‌ها و واحدهای تولیدی باید همگام با دانش روز با بهره گیری از فناوری‌های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی، مدیران را در اخذ تصمیم‌های درست و شایسته یاری نماید.
روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندر کاران پر تلاش در بخش روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول ارتباطات باشد.

برچسب ها :

ناموجود