تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 10:52
668 بازدید
کد خبر : 2030

مجمع عمومی انجمن فولاد آذربایجان، ۲۲ دی ماه برگزار می شود.

مجمع عمومی انجمن فولاد آذربایجان، ۲۲ دی ماه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، مجمع عمومی عادی سالانه انجمن جهت انتخابات هیات مدیره و ارائه گزارش سالانه انجمن در تاریخ ۲۲ دی ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۱ در محل سالن کنفرانس هتل لاله پارک تبریز برگزار می‌شود.

مطابق اساسنامه، در دستور جلسه مجمع عمومی انجمن آمده است که پس از ارائه گزارش سالانه هیات مدیره و خزانه‌دار، انتخاب هیات مدیره جدید در دستور کار قرار گرفته و با آرای اعضای اصلی انجمن ۵ نفر از اعضا به‌عنوان اعضای اصلی هیات مدیره اصلی و ۲ نفر به‌عنوان عضو علی‌البدل برای سه سال آینده انتخاب خواهند شد.

همچنین اعضای اصلی انجمن می‌تواند با داشتن وکالت‌نامه کتبی از طرف یکی دیگر از اعضای اصلی انجمن در انتخابات شرکت نموده و به جای ایشان رای دهد.
لازم به ذکر است، بر اساس مفاد اساسنامه از اعضای انجمن درخواست شده است که برای اعلام کاندیداتوری هیات مدیره انجمن در انتخابات انجمن، با در دست داشتن کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، درخواست کتبی و گواهی عضویت تا پایان وقت ادارای روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ آمادگی خود را به دفتر انجمن واقع در، تبریز، نصف راه، مجتمع ستاره باران، طبقه ۱۱، واحد ۱۱۶ اعلام کرده و رسید دریافت نمایند.

برچسب ها :

ناموجود