تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تیر 1401 - 6:54
817 بازدید
کد خبر : 955

ابراهیم مطلبی؛

محصولات جدید شرکت چینندگان در آینده ی نزدیک

محصولات جدید شرکت چینندگان در آینده ی نزدیک
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، ابراهیم مطلبی مدیرعامل شرکت چینندگان در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری صنایع و ماشین آلات وابسته، با بیان توضیح مختصری از واحد خود و همچنین افق رشد آن شرکت با روابط عمومی این انجمن به گفت و گو پرداخت.

مطلبی گفت؛ شرکت ما تولید کننده انواع محصولات نسوزهای پیشرفته صنعتی بوده و عمده مشتریان ما شرکت های فولادی، سیمانی، آلومینیومی می باشد. این شرکت از سال ۱۳۷۲ و با بیش از ۹۰ نفر پرسنل مشغول به کار است، همچنین از سال ۹۹ طرح توسعه شرکت را آغاز کرده ایم که امیدواریم با توسعه و بهره برداری خطوط جدید تعداد پرسنل شرکت به بیش از ۲۰۰ نفر افزایش یابد.

مطلبی در ادامه در خصوص برنامه توسعه افزود؛ نه فقط افزایش نیروی انسانی بلکه افزایش تولید محصولات این واحد را امیدوار تر کرده است تا بعد از طرح توسعه شاهد محصولات جدیدی این شرکت باشیم که برای نخستین بار تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت چینندگان با اشاره‌ به محدودیت ها بیان داشت؛ متاسفانه فعلا با چالش محدودیت کوره رو به رو هستیم که امیدواریم با انجام طرح توسعه این محدودیت برداشته شود تا محصولات جدید خود را به مشتریان ارائه دهیم.

مطلبی در خصوص عملکرد سه ماهه امسال گفت؛ با وجود مشکلات ناشی از قطعی برق، بخشنامه های خلق الساعه و دیگر مشکلات، کسی که در این شرایط در سنگر تولید به فعالیت خود ادامه می دهد کسی است که عاشق کار تولید است و با امید فایق امدن به مشکلات و روز های خوش به اینده می نگرد.