تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 8:25
737 بازدید
کد خبر : 1603

مصوبه مهلت ایفای تعهدات صادرکنندگان سالهای ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰

مصوبه مهلت ایفای تعهدات صادرکنندگان سالهای ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان؛ کمیته اقدام ارزی در مصوبه‌ای به متعهدان ارزی سال‌های 1398 تا 1400 مهلت داد تا پایان شهریور ماه سال 1401 نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود اقدام کنند.

محمود اسکندری سرپرست دفتر خدمات ارزی و مالی سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه  کمیته اقدام ارزی در مصوبه‌ای به متعهدان ارزی سا‌ل‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ مهلت داد تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود کنند. ضمن اینکه این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و آن دسته از صادرکنندگان منوط به ایفای تعهدات ارزی تا پایان یاد شده مشمول مافیت های مالیاتی صادرکنندگان خواهند بود.

  1. مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات سالهای ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۱ تمدید می گردد. بدیهی است، مهلت مذکور مشمول بهره مندی از معافیت مالیاتی و استرداد ارزش افزوده صادرکنندگان سالهای یاد شده نخواهد بود.۲. آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ خواهد بود. این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. این دسته از صادرکنندگان، منوط به ایفای تعهدات ارزی تا پایان مهلت یاد شده، مشمول برخورداری از معافیتهای مالیاتی صادرکنندگان خواهند بود.

 

برچسب ها :

ناموجود