تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 7:21
870 بازدید
کد خبر : 1676

نمایشگاه بین المللی متال اکسپوی استانبول، میعادگاه صنایع فولادی آذربایجانشرقی

نمایشگاه بین المللی متال اکسپوی استانبول، میعادگاه صنایع فولادی آذربایجانشرقی
به گزارش روابط عمومی فولاد آذربایجان؛ مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان سپاهان، حضور در چهارمین نمایشگاه بین المللی متال اکسپوی استانبول را میعادگاه صنایع فولادی آذربایجان شرقی در عرصه بین المللی خواند.

سیروس همتیان مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان در گفتگو با روابط عمومی آن شرکت در تشریح مزیت‌های برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه‌های تخصصی گفت: شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی زمینه رقابت تولیدکنندگان و اطلاع از آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای روز دنیا در حوزه‌های گوناگون صنعت و اقتصاد را فراهم می‌کند و فرصتی برای ارزیابی توانمندی های تولیدکننده و مشتریان است.
وی توسعه همکاری‌های اقتصادی، ارتقاء سطح صادرات و تولیدات، اثربخشی در کاهش هزینه‌های تجاری، بسترسازی برای انتقال فناوری و دانش روز، افزایش بازده سرمایه برای مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها و فراهم آوری زمینه‌های لازم برای برقراری رقابت‌های سالم داخلی و بین‌المللی را از مهمترین مزیت‌های حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی برشمرد.

همتیان گفت: پاویون اختصاصی ایران در این نمایشگاه، شامل ۷ شرکت استانی فعال با هدف معرفی ظرفیت های استان در تولید انواع محصولات زنجیره فولاد از جمله، پروفیلهای تقویتی، پروفیل های آهنی، ورق فولادی، سازه های فلزی، شمش فولادی و محصولات نوردی از قبیل میلگرد، نبشی، ناودانی وتیرآهن حضور دارد.
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان با اشاره به سابقه ۷ ساله این شرکت در حوزه تولید و صادرات پروفیل های گالوانیزه در مقاطع مختلف و سهم ۸۰ درصدی در صادرات پروفیل های تقویتی گفت: به واسطه قیمت مناسب، کیفیت عالی و سابقه ای که محصولات تولیدی شرکت دارند، سهم قابل توجهی از بازار مصرفی عراق را تصاحب کرده ایم.
وی با یادآوری این مطلب که محصولات تولید شرکت آهن و فولاد جهان سپاهان، مشمول استاندارد اجباری نیستند گفت: با این حال محصولات تولیدی به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک، نسبت به پروفیل های تولیدی عراق، افغانستان و عمان کیفیت بالایی دارند و زیر نظر گواهینامه iso 9001 تولید می شوند.
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان در خصوص چالش ها و موانع پیش روی این صنعت نیز به بروکراسی های پیچیده اداری، بخشنامه های خلق الساعه و غیر قابل پیش بینی بودن شرایط صادراتی اشاره کرد و گفت: برجام یا هر عنوان دیگری، تولیدکننده بدنبال شرایط قابل پیش بینی است.
همتیان ادامه داد: طبیعتا احیای برجام وتسهیل ورود به بازارهای خارجی، در بلند مدت به نفع تولیدکنندگان خواهد بود.

در چهارمین دوره از نمایشگاه فولاد و محصولات فلزی استانبول، هفت شرکت « آهن و فولاد جهان سپاهان، فولاد آذرآبادگان ارس، گروه صنعتی پارس ساختار، فولاد جاوید بناب، فولاد صنعت بناب، فولاد ظفر بناب و شرکت فولاد مهر سهند » حضور خواهند یافت که این نمایشگاه از تاریخ ۶ الی ۹ مهرماه ۱۴۰۱ (۲۸ سپتامبر – ۰۱ اکتبر) در مرکز نمایشگاهی استانبول (ifm) برگزار می گردد.

برچسب ها :

ناموجود