به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، نوزدهمین دوره نمایشگاه متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) ایران متافو با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت فعال ملی و بین المللی و با حضور انجمن فولاد آذربایجان در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که در آن بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی شرکت می‌کنند، ۹ تا ۱۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن‌های ۳۸A-۳۸-۴۰-۴۰A-۴۱-۴۱B-۴۴/۱-۴۴/۲-۳۸B-۳۱A-۳۱B برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، شرکت‌های فعال این عرصه تازه‌ترین محصولات و خدمات خود را در زمینه متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته‌گری، کوره های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته به نمایش می‌گذارند.

در بخش آهن و فولاد (Steelexpo) شرکت‌های فولاد در زمینه مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژهای آهن، کارخانجات آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین ‌آلات صنایع فولاد و انواع محصولات فولادی در این نمایشگاه حضور دارند.

در بخش دیگر این نمایشگاه، شرکت‌های فعال در زمینه ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری (Castexpo) شامل انواع روش‌های ریخته ‌گری، قالب‌سازی و انواع قالب‌ها، آهنگری و فورج، ماشین‌ کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ‌دهی، جوشکاری و تجهیزات جوش و انواع روش‌های برشکاری آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

گفتنی است این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضور ۴۵۰ شرکت از ۲۲ کشور مختلف، در ۱۱.۱۸۵ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده بود.

انجمن فولاد آذربایجان ۹ لغایت ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ بمدت چهار روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر در سالن ۳۸A پذیرای بازدید کنندگان و میهمانان محترم خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل