انجمن فولاد آذربایجان در کنار اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی آماده هر نوع همکاری برای راه اندازی آزمایشگاه ویژه استاندارد طلا می باشد.

خزانه دار انجمن افزود: همان طوری که استاندار محترم در جلسه معارفه خودشان گفتند، مسئولین استان نباید منتظر دستورات تهران باشند. وی با توجه به مشكلات پيش امده در استاندارد واردات شمش طلا توسط صادركنندگان در قبال تعهدات ارزي، خواستار مساعدت برای حل مشكل شد تا صنعتگران استان در چرخه کاری به مشكل بر خورد نكنند.

آقای صحرایی مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی در این دیدار سهم صنعتگران فولاد در تولید شمش و مقاطع فولادی را ارزشمند ذکر کرد و با اشاره به صحبت های استاندار محترم و چالشهای موجود در حوزه استاندارد طلا ، افزود: ما منتظر دستور تهران نمانده ايم. وی گفت: با توجه به اينكه ازمايشگاه هاي موجود گواهينامه ١٧٠٢٥ را ندارند و اخذ اين مورد زمان مي خواهد، اين اداره كل راسا در اين جهت قدم برداشته و تمام اقدامات لازم را انجام داده است و صرفا منتظر تخصيص بودجه از طريق سازمان برنامه و بودجه استان هستيم و مانعي براي واردات طلا نداريم . آقای صحرایی تا زمان راه اندازي ازمايشگاه در اداره كل استاندارد و در جهت حل مشكلات وارد كنندگان، دستورات لازم را صادر کرد. در این جلسه آقایان نواداد دبیر انجمن فولاد آذربایجان ، اکبر دقیقی مدیر عامل شرکت فولاد ارگ تبریز وبهزاد محمد یار از شرکت فولاد کاوه تیکمه داش نیز حضور داشتند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا