دبیر انجمن فولاد آذربایجان روز گذشته با حضور در واحد بازرگانی آرتین فولاد آذر با توانمندی های این مجموعه اقتصادی آشنا شد.

آقای نواداد همچنین هدف از دیدارهای حضوری با مدیران فولادی را از این زاویه ارزشمند دانست که در این دیدارهای صمیمانه ، مسائل مهم ودر عین حال مطرح نشده در مجامع و جلسات عمومی بیان و مورد بررسی قرار می گیرد. آقای نواداد افزود: این دیدارها همچنین فرصت هایی ایجاد می کند تا از نظرات و پیشنهادهای کارشناسی تولید کنندگان در پیشبرد اهداف انجمن استفاده بکنیم و با ایده های نو در مسیر اهداف انجمن گام برداریم.آقای نواداد افزود: به حق، هیئت مدیره انجمن در سال جاری تلاشهای موثری انجام داده است لیکن مصمم است با همکاری اعضای انجمن ودر کنار تولیدگنندگان به رفع موانع تولید کمک کند.در این دیدار مشکلات مالیات ارزش افزوده واحد بازرگانی آرتین فولاد آذر در سازمان امور مالیاتی استان مطرح شد که آقای نواداد به اطلاعیه اخیر انجمن برای تشکیل جلسه با مسئولان محترم امور مالیاتی اشاره کرده گفت: تمام اسناد موجود را برای ارائه در جلسه آماده کنند.
دبیر انجمن با توجه به فعالیت و پیگیری های هیئت محترم مدیره انجمن، برای رفع مشکلات امور مالیاتی واحدهای فولادی و همکاران محترم ابراز امیدواری کرد.
آقای حاج احمد آذر مدیر عامل واحد بازرگانی آرتین فولاد آذر از فعالیت های اخیر هیئت مدیره و رییس انجمن قدردانی کرد و افزود: ما امیدواریم سازمان امور مالیاتی با بررسی دقیق پرونده های مالیاتی ،اعمال خلاف و صوری کاری بعضی از شرکت های متخلف را به نام واحد های با عملکرد صحیح و شفاف ثبت نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا