تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 7:29
295 بازدید
کد خبر : 3498

انجمن فولاد آذربایجان در کنار اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی آماده هر نوع همکاری برای راه اندازی آزمایشگاه ویژه استاندارد طلا می باشد.

انجمن فولاد آذربایجان در کنار اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی آماده هر نوع همکاری برای راه اندازی آزمایشگاه ویژه استاندارد طلا می باشد.
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان؛ این مطلب را آقای یعقوب دلال قدیم عضو هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان در دیدار با مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی اعلام کرد و ضمن قدردانی از توجه اداره کل استاندارد به صنعتگران فولاد استان افزود: تکمیل آزمایشگاه استاندارد طلا ، خواسته صنعتگران فولاد است و اعضاء انجمن در کنار استاندارد آماده هرگونه همکاری در این خصوص هستند .

خزانه دار انجمن افزود: همان طوری که استاندار محترم در جلسه معارفه خودشان گفتند، مسئولین استان نباید منتظر دستورات تهران باشند. وی با توجه به مشکلات پیش امده در استاندارد واردات شمش طلا توسط صادرکنندگان در قبال تعهدات ارزی، خواستار مساعدت برای حل مشکل شد تا صنعتگران استان در چرخه کاری به مشکل بر خورد نکنند.

آقای صحرایی مدیر کل استاندارد آذربایجان شرقی در این دیدار سهم صنعتگران فولاد در تولید شمش و مقاطع فولادی را ارزشمند ذکر کرد و با اشاره به صحبت های استاندار محترم و چالشهای موجود در حوزه استاندارد طلا ، افزود: ما منتظر دستور تهران نمانده ایم. وی گفت: با توجه به اینکه ازمایشگاه های موجود گواهینامه ١٧٠٢۵ را ندارند و اخذ این مورد زمان می خواهد، این اداره کل راسا در این جهت قدم برداشته و تمام اقدامات لازم را انجام داده است و صرفا منتظر تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان هستیم و مانعی برای واردات طلا نداریم . آقای صحرایی تا زمان راه اندازی ازمایشگاه در اداره کل استاندارد و در جهت حل مشکلات وارد کنندگان، دستورات لازم را صادر کرد. در این جلسه آقایان نواداد دبیر انجمن فولاد آذربایجان ، اکبر دقیقی مدیر عامل شرکت فولاد ارگ تبریز وبهزاد محمد یار از شرکت فولاد کاوه تیکمه داش نیز حضور داشتند .

برچسب ها :

ناموجود