تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 18:27
528 بازدید
کد خبر : 3083

اعضای انجمن فولاد آذربایجان ظهر امروز با مدیر کل جدید صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

اعضای انجمن فولاد آذربایجان ظهر امروز با مدیر کل جدید صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان در این دیدار آقای مهندس عظمایی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنعت، معدن و تجارت در کشور و استان آذربایجان شرقی تاکیدکرد: با بکار گیری روشهای نوین، ضمن حمایت از تولید کنندگان فولاد تلاش خواهد شد تا تولید کنندگان در مسیر تولید آسیب نبینند و از حمایت های قانونی به نحو شایسته ای برخوردار شوند. وی از صنعتگران استان خواست: پیشنهادهای خود را برای بهبود صنعت استان ارائه دهند و مطمئن باشند پیشنهادهای آنها، مورد بررسی و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در این دیدار دکتر نوید اباذر رئیس انجمن فولاد آذربایجان با اشاره به شناخت آقای مهندس عظمایی از مشکلات صنایع استان و همچنین شناخت عمیق و کارشناسی ایشان از صنایع کشور و منطقه تاکید کرد: شناخت شما از منطقه، مایه دلگرمی و قوت قلب تمام تولید کنندگان است. دکتر نوید اباذر همچنین از عملکرد بورس کالا انتقاد کرد و گفت: تمامی تصمیمات مربوط به تولید کنندگان در بورس کالا گرفته می شود که همه تصمیمات به نفع خودشان است.

آقای دلال قدیم خزانه دار انجمن نیز با اشاره به استقبال و خوشحالی صنعتگران استان از ورود آقای عظمایی به سازمان صمت استان ، درخصوص صدور مجوزهای بی ضابطه گفت: با این تصمیمات، سرمایه ملی حبس و به هدر می رود و باید جلو این ضرر و زیان گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود