تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 18:11
262 بازدید
کد خبر : 3387

امروز دوشنبه ششم آذر ماه، آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین الملی فولاد ایران متافو-تهران بود.

امروز دوشنبه ششم آذر ماه، آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین الملی فولاد ایران متافو-تهران بود.
بیش از۸۰۰ صنعتگر فولادی و صنایع وابسته از داخل و خارج کشور، بعد از چهار روز تلاش سازنده و فشرده به همراه متخصصان این صنعت ، ضمن تبادل آخرین اطلاعات به روز خود، دست آوردهای خودرا در صدها غرفه به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان از نخستین ساعات برگزاری این نمایشگاه، کلیه غرفه های سالن های مختلف و همچنین غرفه های فضای باز مملو از بازدید گنندگان داخلی و خارجی بود. حضور تولید کنندگان خارجی از جمله کشورهای چین ، روسیه و هندوستان در سالن های نمایشگاه بین المللی تهران مشهود بود. بر اساس این گزارش، ارتقاء رتبه ایران در سالهای اخیر از دهمین تولید کننده در سطح جهانی به هفتمین کشور، صنعتگران فولادی بنام دنیا را بیش از گذشته متوجه قابلیت های صنعتگران ایران کرده است.

این رویداد صنعتی همه ساله در آذرماه برگزار می شود و خیل عظیمی از تولید کنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی برای ارائه آخرین دست آوردهای صنعت فولاد، در نمایشگاه بین المللی تهران تجمع می کنند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان اکثر غرفه داران در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از این نمایشگاه بین المللی و رویداد مهم صنعتی، از پیشرفت صنعت فولاد در جمهوری اسلامی ایران اظهار شگفتی می کردند. براساس این گزارش، حدود بیست واحد تولیدی از تولیدکنندگان فولاد استان آذربایجان شرقی نیز در این نمایشگاه حضور پر رنگ و فعال داشته و برای معرفی توانمندی های شان، فضای بیشتری را به خود اختصاص داده بودند که در تمامی ساعات برگزاری، غرفه های شان پر از بازدید کنندگان متخصص صنایع بود.

برچسب ها :

ناموجود