تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 5:30
690 بازدید
کد خبر : 969

سلیمان سالم؛

به صادرات آنطور که باید بهای داده نمی شود

به صادرات آنطور که باید بهای داده نمی شود
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، اصغر سلیمان سالم مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت فولاد جاوید بناب در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، آهنگری، صنایع و ماشین آلات وابسته به معرفی آن شرکت و همچنین چالش های پیش روی تولید با روابط عمومی این انجمن به گفتگو پرداخت.

 

سلیمان سالم گفت؛ شرکت فولاد جاوید بناب از سال ۱۳۸۳ به بهره برداری رسیده است، در ابتدا برای هر ماه ۱۰ تن تولید داشتیم اما با پیاده کردن طرح توسعه و همت اعضای شرکت در حال حاضر به آمار ۵ هزار تن برای هر ماه دست یافته ایم، که نود درصد این تولیدات به کشور همسایه عراق و حوزه cis صادر می شود و در طرح توسعه صادرات این شرکت در حال حاضر صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای افریقایی در دست بررسی است.

وی در خصوص طرح توسعه تولید این شرکت افزود؛ طرح توسعه تولید این شرکت تا پایان سال جاری افتتاح گشته و به خط تولید این شرکت افزوده می شود تا تولید ناودانی نیز در کنار دیگر تولیدات وارد بازار گردد. وی در ادامه با پرداخت به چالش های پیش روی تولید بیان داشت؛ متاسفانه به صادرات آنطور که باید بها داده نمی شود و در موقعیت کنونی که کشور گرفتار تحریم است، این بخشنامه های خلق الساعه بجای بها دادن به صادرات مقابلش سدی می سازد و مانع ارز آوری می شود و همچنین قطعی برق ما را با چالش های جدی رو به رو کرده است به طوری که اعتبار شرکت را که محصول سالها تلاش و زحمت است یک شبه زیر سوال می برد.

مدیر روابط عمومی فولاد جاوید بناب در پایان گفت؛ این شرکت به صورت مستقیم برای ۴۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است و اگر مدیران دولتی حمایت خود را از این شرکت دریغ نفرمایند، مطمئنن در آینده شاهد افزایش این آمار خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود