تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 16:02
367 بازدید
کد خبر : 3320

حضور مجتمع فولاد ظفر بناب در پنجمین نمایشگاه متال اکسپو استانبول ترکیه

حضور مجتمع فولاد ظفر بناب در پنجمین نمایشگاه متال اکسپو استانبول ترکیه
به گزارش روابط عمومی  انجمن فولاد آذربایجان، به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد ظفر بناب، پنجمین نمایشگاه محصولات فلزی، استیل، آهن و فناوری های تولید متال اکسپو ۲۰۲۳ از پنجم تا هشتم مهر ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی (ifm) استانبول ترکیه برگزار گردید.

وزیر صنایع ترکیه و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول پس از مراسم افتتاح در غرفه هلدینگ ظفر حضور یافتند این غرفه در طی چهار روز برگزاری نیز با استقبال پر رنگ فعالان حوزه فولاد و آهن قرار گرفت.

نمایشگاه متال اکسپو استانبول یکی از نمایشگاه های بزرگ صنعتی اروپا محسوب می‌شود که دوره پنجم ۲۶۴ غرفه بیش از ۲۷ کشور جهان در حدود ۲۵۰۰۰ بازدید کننده در مرکز نمایشگاهی استانبول ترکیه میزبانی نمود.

این نمایشگاه با هدف پیوند تجار و بازرگانان با شرکت های تولیدی حوزه فولاد، بسترسازی و ایجاد بازارهای جدید، ارائه محصولات جدید و تکنولوژی تولید نوین عرصه فلز و آهن تشکیل یافت.

متال اکسپو با گردهمایی فعالان صنعت آهن در شرق اروپا با ایجاد بازارهای جدید، بسترسازی، ارائه خدمات و محصولات زنجیره فولاد و متالوژی مشارکت بین المللی را سبب شده است که حاصل تجارت پایدار و سود آور با شکل گیری مذاکرات B2B برای تعامل و کشف راه های تجاری جدید با دستاوردهای روز دنیا می باشد.

برچسب ها :

ناموجود