تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 11:18
433 بازدید
کد خبر : 3120

دیدار صمیمی و کاری دبیر انجمن فولاد آذربایجان با مدیر عامل ذوب آهن سپهر شرق

دیدار صمیمی و کاری دبیر انجمن فولاد آذربایجان با مدیر عامل ذوب آهن سپهر شرق
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان؛ این دیدار صبح روز گذشته همزمان با تصویر برداری از توانمندی های واحد تولیدی ذوب آهن سپهر شرق در منطقه خضرلوی عجب شیر در دفتر کاری آقای دکتر خوانین مدیر عامل ذوب آهن فولاد سپهر شرق انجام شد.

آقای نواداد دبیر انجمن فولاد آذربایجان گزارش مبسوطی از فعالیت های انجمن و هیئت مدیره انجمن ارائه کرد و افزود: هیئت رییسه انجمن با رایزنی های فعال و به موقع با مقامات کشوری و استانی در صدد هستند مشکلات تولید کنندگان صنعت فولاد آذربایجان را در حد مقدورات رفع کنند تا تولید گنندگان دغدغه ای جز تولید و توسعه واحدهای خود نداشته باشند. دبیر انجمن فولاد گفت: برای مختومه کردن پرونده های تعزیراتی که بخشی از واحدهای تولیدی استان را درگیر کرده است، رئیس انجمن و دیگر اعضای هیئت رییسه ، بصورت بی وقفه تلاش می کنند . وی یادآور شد: انجمن با فعال کردن نمایندگان محترم مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برای ورود به این پرونده ها و دیدار حضوری با تشکیلات قضایی و بازرسی کل کشور ،پرونده ها را در مسیری قرار داده اند که رئیس محترم بازرسی کل کشور به رئیس محترم انجمن فولاد آذربایجان صراحتا اعلام کرده است که تا زمان بررسی های مجدد و انجام کارهای کارشناسی در سطح کلان، هیچگونه اقدام تعزیراتی برای واحدهای فولادی انجام نگیرد. آقای نواداد فعالیت های هیئت رئیسه انجمن فولاد آذربجان را در گره گشایی از مشکلات اعضای فولاد مهم و موثر اعلام کرد و با اشاره به دیدار اخیر هیئت رییسه انجمن با ریاست کل دادگستری استان گفت : عزم جدی در ترکیب جدید هیئت مدیره انجمن بوجود آمده تا اخلالی در مسیر تولید صنعتگران ایجاد نشود و این سیاست کاری در دیدار با مسئولان کشوری و استانی بطور شفاف تبیین می شود.

 

دبیر انجمن فولاد در این دیدار توضیحاتی هم در خصوص دیدار اعضای انجمن فولاد آذربایجان با مدیر عامل و متخصصین مجتمع مس سونگون، برای سرمایه گذاری مشترک ارائه کرد.دکتر خوانین مدیر عامل ذوب آهن فولاد سپهر شرق در این دیدار عملکرد ماههای اخیر انجمن فولاد آذربایجان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به انعکاس فعالیتهای انجمن در فضای مجازی یادآور شد: همراهی انجمن فولاد آذربایجان با صنعتگران در رفع موانع تولید ملموس و اثر بخش است و امیدوارم این روند همچنان ادامه یابد.

برچسب ها :

ناموجود