تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 13:12
614 بازدید
کد خبر : 3091

دیدار هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان با رییس دادگستری کل آذربایجان شرقی

دیدار هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان با رییس دادگستری کل آذربایجان شرقی
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان؛ دکتر خلیل اللهی در دیدار با اعضای انجمن فولاد آذربایجان گفت: تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی با تمام امکانات و ظرفیت در اختیار تولید کنندگان و صنعتگران بویژه در کنار فولاد کاران استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

رئیس دادگستری کل آذربایجان شرقی با اشاره به کسب مقام اول کشور توسط تشکیلات قضایی استان در حمایت از صنعتگران استان گفت: در اولین جلسه اقتصاد مقاومتی استان متشکل از مدیران: اقتصادی، دارایی، صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های نظارتی، مشکلات تعزیراتی این بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در این دیدار دکتر نوید اباذر رئیس انجمن فولاد آذربایجان خطاب به رئیس تشکیلات قضایی استان گفت: حضور جنابعالی در استان مسیر تولید را برای سرمایه گذاران و صنعتگران هموار میکند چرا که به بخش خصوصی اعتماد دارید. وی افزود: متاسفانه در بخش خصولتی این صنعت، افراد غیر مسئول و غیر کارشناس، اقداماتی می کنند که مشکلاتی برای تولید کنندگان ایجاد می کنند.آقای نوید اباذر در این خصوص گفت: متخلف نامیدن همکاران ما در فروش تولیدات فولادی غیر کارشناسی ودور از واقعیت است واین نوع رفتار به شکست بخش خصوصی منجر می شود.

در ادامه این جلسه آقای نائب درختان نائب رئیس انجمن فولاد آذربایجان با ارائه اسنادی از بخشنامه ها و قوانین فروش محصولات فولادی گفت:انجمن از واحدهای متخلف حمایت نمی کند و از تشکیلات قضایی هم انتظار نداریم از این بخش حمایت بکند اما از همه مقامات مسئول انتظار داریم بدون بررسی کارشناسی برای تولید کنندگان در محاکم قضایی، پرونده تشکیل ندهند و تولیدکنندگان را متخلف به جامعه معرفی نکنند. وی افزود: همه فعالیتهای ما مو به مو در سامانه جامع تجارت ثبت می شود وهر لحظه قابل رصد است.

اقای دلال قدیم در این دیدار با اشاره به دغدغه های بخش تولید فولادی گفت: اگر امروز فرزندان ما همه چیز را گران خریداری می کنند، بخاطر تصمیمات غلط مسئولان بورس کالا است که بخاطر منافع خودشان به کشور و ملت خیانت می کنند. بورس کالا انتظار دارد ما تولید کنندگان، صددرصد تولیدات مان را در بورس عرضه کنیم وایظن ظلم بزرگی به واحدهای تولید فولاد است.

 

برچسب ها :

ناموجود