تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1402 - 20:18
462 بازدید
کد خبر : 2996

هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان، امروز در محل دفتر انجمن جلسه داشتند.

هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان، امروز در محل دفتر انجمن جلسه داشتند.
به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان؛ در این جلسه آقایان: نوید نواده اباذر رئیس انجمن، حسین نایب درختان نائب رئیس ،یعقوب دلال قدیم خزانه دار، محمد تقی رضاپور بازرس و علی نواداد دبیر انجمن حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه کلیپ مربوط به بیستمین نمایشگاه فولاد آذربایجان پخش شد و در ادامه دبیر انجمن گزارشی از برگزاری نمایشگاه فولاد ارائه کرد و افزود:این نمایشگاه از سوی مسؤلان استان، نمایندگان شهرستان های تبریز، اسکو، آذرشهر و نماینده شهرستان مرند در مجلس شورای اسلامی و نیز صنعتگران کشور، مورد استقبال قرار گرفت و توفیقات مناسبی در مدت برگزاری بدست آمد.

دبیر انجمن این خبر را هم اعلام کرد که بزودی ساخت فیلم های مستند کوتاه از توانمندی های واحدهای فولادی استان آغاز خواهد شد. رئیس انجمن فولاد آذربایجان با اشاره به لزوم هم اندیشی با نمایندگان فعال استان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز هست در جلسا ت انجمن، اعضای انجمن فولاد نیز حضور داشته باشند تا مشکلات تولیدکنندگان با حضور مسؤلان و نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گیرد . نائب رئیس انجمن فعال شدن هرچه بیشتر روابط عمومی بویژه خبرنگار انجمن برای انعکاس رویدادهای انجمن و واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با فعال شدن این بخش، مسؤلان و مردم بیش از پیش در جریان فعالیت های فعالان صنعت فولاد قرار می گیرند.

خزانه دار انجمن اعضای فعال انجمن را برای سرمایه گذاری در صنعت مس دعوت کرد و افزود: در صورتی که این امر تحقق یابد، باز گشت سرمایه در مدتی کوتاه قابل تضمین خواهد بود. در این جلسه، اعضای هیئت مدیره حاضر در جلسه، تصمیماتی در ۱۶ بند اتخاذ کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود