تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 11:09
423 بازدید
کد خبر : 3186

پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان در سال جاری به اتفاق اعضاء هیئت مدیره در محل هتل گسترش تشکیل شد.

پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان در سال جاری به اتفاق اعضاء هیئت مدیره در محل هتل گسترش تشکیل شد.
 به گزارش روابط عمومی انجمن فولاد، در ابتدای این جلسه آقای نواداد دبیر انجمن دستور جلسه را به شرح زیر قرائت کرد: ۱- بررسی تشکیل کنسرسیوم برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی ۲- بررسی مشکلات عرضه در بورس باتوجه به بالا بودن هزینه های حمل و نقل و به تبع آن قیمت های تمام شده محصولات در این استان ۳- چگونگی شرکت در نمایشگاه های استانبول و متافوی تهران

سپس آقای ظفر با اشاره به مزایای تشکیل کنسرسیوم در فعالیت های اقتصادی گفت : موفقیت صنایع مختلف بویژه در صنعت فولاد ، با مجموعه هایی است که در مسیر مشارکت و تشکیل کنسرسیوم های قوی حرکت می کنند. آنگاه تک تک اعضاء هیئت مدیره انجمن در خصوص نقاط قوت وضعف موضوع مفصلا صحبت کردند و مقرر شد تا تشکیل جلسه بعدی هیئت مدیره، این موضوع بصورت کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
در ادامه جلسه و در راستای بند دوم دستور جلسه، آقایان نوید نواده اباذر رئیس انجمن و دلال قدیم خزانه دار انجمن ضمن انتقاد از عملکرد بورس کالا پیشنهاد کردند در خصوص فعالیت های ضد اقتصادی و تصمیمات غیر منطقی دست اندر کاران بورس در خرید و فروش ها ، نامه های جداگانه انتقادی و گلایه آمیز خطاب به دفتر ریاست محترم جمهوری و نیز وزیر محترم صمت تنظیم گردد.

آقای رحیمی دیگر عضو هیئت مدیره انجمن در این جلسه تغییر مسیر حرکت تولیدکنندگان جهت سرمایه گذاری برای تولید ذوب آلیاژی را تعیین کننده دانست و تاکید کرد: جهت گیری سازمان صمت برای سرمایه گذاری، اصولی و منطقی نیست و صنعتگران فولاد می توانند با مشارکت یکدیگر و با ایجاد صنایع بزرگ سهام مجموعه خود را در بورس عرضه کنند.
در پایان این جلسه آقای ایران زاد گزارشی از نحوه شرکت اعضاء در نمایشگاه استانبول ارائه کرد.‌
مقرر شد اولین جلسه هماهنگی موارد اجرایی نمایشگاه استانبول عصر روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ تشکیل شود. شایان ذکر است نمایشگاه متال اکسپوی استانبول ۲۰۲۳ پنجم تا هشتم مهر ماه سال جاری با حضور شرکت های بین المللی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود