تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 10:55
348 بازدید
کد خبر : 3182

پیام تبریک رییس انجمن فولاد آذربایجان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رییس انجمن فولاد آذربایجان به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومي انجمن فولاد آذربایجان، دكتر نوید نواده اباذر ریيس انجمن فولاد آذربایجان در پيامي روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و جامعه اطلاع رساني كشور تبريك گفت.

متن پیام به این شرح است:

به نام ایزد منان

خبرنگاران، پیام آوران آگاهی‌بخش و چشمان تیزبین جامعه هستند که فعالیت‌شان در راستای انعکاس وقایع، تأثیری شگرف در لایه های مختلف کشور دارد.

خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاشی مقدس است که رشد و ارتقای امید به ساختن فرداهای روشن‌تر را نوید می‌دهد.

و چه زیباست که با ممارست اصحاب رسانه و در سایه گسترش وسائط ارتباط جمعی در عصر حاضر، صاحبان پست و مقام به نیکی دریافته‌اند، روش و شیوه رفتار آنان تحت نظارت اصحاب رسانه قرار گرفته و شهروندان صاحب حقّ، به یاری خبرنگاران و تحلیلگران به نقد عملکرد آنان خواهند پرداخت و این نعمتی است که همه ما باید شکرگزار آن باشیم.

اینجانب به نمایندگی از سوی اعضای خانواده بزرگِ انجمن فولاد آذربایجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و قدردانی از همراهی همیشگی شما خبرنگاران عزیز با صنعتگران و تولیدکنندگان در مسیر ساختن کشوری آباد و قدرتمند، فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک و شادباش عرض کرده و دوام سلامتی و مزید توفیقات و نیکبختی اعضای جامعه رسانه‌ای کشور را از درگاه یگانه هستی بخش مسئلت می‌نمایم.

نوید نواده اباذر
رییس انجمن فولاد آذربایجان

برچسب ها :

ناموجود